Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 26, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZU po pierwszym etapie przetargu na agencję reklamową

Grupa PZU zakończyła pierwszy etap przetargu, w którym wybiera dwie agencje reklamowe. Startowało w nim osiem firm.

Ubezpieczyciel nie ujawnia, ile agencji przeszło do drugiego etapu. Agencje zostały w nim poproszone o rozwinięcie swoich pomysłów oraz o przedstawienie oferty cenowej. - Nasz zamiar wyboru dwóch agencji do obsługi Grupy PZU jest aktualny - stwierdza Maciej Buczkowski, główny specjalista biura komunikacji korporacyjnej PZU. Ubezpieczyciel w przyszłym roku planuje duże zmiany w zakresie wizerunku firmy i komunikacji marketingowej.

(KSZ, 26.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.