Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 25, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KKS Lech Poznań promuje się na poznańskich przystankach

Na początku września na przystankach miejskich w Poznaniu zacznie się nowa odsłona kampanii klubu piłkarskiego Lech Poznań.

Działania mają na celu przypomnienie o 90-leciu istnienia klubu oraz wsparcie sprzedaży karnetów na jego mecze. Nowa odsłona promuje najnowszą kolekcję odzieży Lecha. Głównym bohaterem tej części działań jest Artiom Rudnev, lider klasyfikacji strzelców w aktualnych rozgrywkach Ekstraklasy. Do tej pory w ramach akcji pojawiły się billboardy (52), citylighty (30) oraz plakaty w tramwajach miejskich. Kampania potrwa do połowy września.

(MDA, 25.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.