Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 25, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

T-Mobile wydaje na reklamę najwięcej, ale markę zna już 75 proc. Polaków

75 proc. Polaków zna markę T-Mobile - wynika z najnowszych badań Millward Brown SMG/KRC. To wynik m.in. tego, że Polska Telefonia Cyfrowa SA, właściciel brandu, wydała w czerwcu i lipcu br. na reklamę zdecydowanie więcej, niż pozostali operatorzy.

Z badań Millward Brown SMG/KRC wynika, że spontaniczna znajomość marki T-Mobile, która zadebiutowała na rynku 5 czerwca br., w lipcu wynosiła 43 proc. Jeszcze w maju, odpowiadając na pytanie "Jakie marki operatorów komórkowych znasz", brand ten wymieniało zaledwie 3 proc. ankietowanych. Natomiast wspomagana znajomość marki wyniosła w lipcu 75 proc. (wobec 31 proc. w maju). Jak wynika z danych Kantar Media, PTC wydał w czerwcu i lipcu br. na reklamę w mediach aż 39,7 proc. tego, co wydali w tym okresie wszyscy operatorzy komórkowi. Drugi w kolejności był Polkomtel SA (25,8 proc.), trzeci PTK Centertel (21,8 proc.), czwarty P4 (12,7 proc). Launch marki T-Mobile rozpoczął się pod koniec maja br. od niestandardowych działań, m.in. wykorzystania papieru w kolorze marki do jednego z wydań "Gazety Wyborczej" oraz kampanii teaserowej. Właściwe działania zaczęły się 5 czerwca br., wykorzystano w nich m.in. półtoraminutowe spoty z Janem Nowickim. Marka została też sponsorem tytularnym Off Festival Katowice i rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy.

(KSZ, 25.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.