Radio WAWa rozpoczęło kampanię w Warszawie
18.11.2005, 09:32
Rozpoczęła się kampania ponadregionalnego Radia WAWa - na razie stacja reklamuje się tylko w stolicy.
Hasło promocji brzmi ”100 procent polskiej muzyki”. Kampania potrwa do końca roku i obejmie billboardy oraz reklamę na taksówkach Miejskiego Przedsiębiorstwa Taksówkowego (na tylnych szybach samochodów). Wsparciem jest mailing rozsyłany za pośrednictwem portali Onet.pl i Bankier.pl. Przygotowaniem kreacji oraz zaplanowaniem i zakupem mediów rozgłośnia zajęła się we własnym zakresie. Na razie kampania jest prowadzona tylko w Warszawie, choć stacja nadaje w 16 miastach. - Kampania w kolejnych dużych miejscowościach będzie prowadzona w przyszłym roku – mówi Radosław Drozda, szef promocji Radia WAWa. Udział rozgłośni w rynku ogólnopolskim wynosi 1 proc. (Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, VIII-X 2005).(KRZ, 18.11.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










