Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 23, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Millward Brown mierzy zaangażowanie fanów

Millward Brown udostępnia narzędzie do pomiaru skuteczności profili marek w mediach społecznościowych.

FanIndex został opracowany przez Dynamic Logic, oddział Millward Brown specjalizujący się w analizie mediów cyfrowych. Narzędzie umożliwia obliczenie wskaźnika pokazującego opinie fanów na temat profilu marki, zauważalność jej postów, prawdopodobieństwo ponownej wizyty na stronie oraz szanse, że użytkownik poleci ją swoim znajomym. FanIndex opiera się na założeniu, że sama liczba fanów nie jest zasadniczą wartością dla marki. Ważniejsze jest, by profil spełniał ich oczekiwania, takie jak autentyczny dialog, regularne posty, zamieszczanie aktualności o marce. FanIndex stanowi uzupełnienie innych wskaźników, pokazujących np. liczbę komentarzy czy kliknięć przycisku "Lubię to" i może być z nimi łatwo integrowany. Podobne narzędzia do jakościowych analiz profili marek oferują firmy Internet Research Center i Brand24.

(BIT, 23.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.