IQ Marketing buduje wi-zerunek wódek Absolut
18.11.2005, 09:14
Pod hasłem "Find Your Flavour", czyli "Znajdź swój smak", agencja IQ Marketing realizuje promocję wódek smakowych marki Absolut Vodka (wyłącznym importerem na rynek polski jest V&S Luksusowa Zielona Góra SA).
Celem kampanii jest zbudowanie wizerunku smakowych wódek Absolut Vodka - Citron, Raspberri, Vanilia, Kurant, Peppar oraz wspieranie ich sprzedaży. Grupą docelową są wykształceni ludzie w wieku 25-35 lat, mieszkający w miastach, dobrze zarabiający. Platformą komunikacyjną kampanii jest strona internetowa findyouflavour.pl. Wchodząc na nią, można wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest wycieczka do jednego z pięciu europejskich miast. Aby wziąć w nim udział, należy mieć specjalną kartę, którą można otrzymać podczas jednego z 85 eventów w klubach w ośmiu największych miastach (Warszawa, Łódź, Gdańsk, Szczecin, Katowice, Kraków, Wrocław, Poznań). Kody na kartach umożliwiają dostęp do konkursowej części serwisu internetowego. Oprócz koncepcji akcji i współtworzenia strony internetowej agencja IQ Marketing opracowała kreację materiałów POS, opakowań promocyjnych i reklamy do prasy handlowej. Za działania PR wspierające kampanię odpowiada agencja Sensors PR. Promocja potrwa do 31 grudnia.(MŁ, 18.11.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










