Performance Media wypromuje w sieci Kazimierz Dolny
Agencja Performance Media wygrała przetarg na promocję Kazimierza Dolnego - ma odpowiadać za promocję miasta w sieci, przede wszystkim w mediach społecznościowych.
W finale postępowania Performance Media pokonała agencję Vena Art. Wcześniej w przetargu uczestniczyły także Agencja Reklamowa Cieślik Studio L i Provis, ale ich oferty zostały wykluczone ze względów formalnych.Performance Media odpowiada teraz za stworzenie, utrzymanie i aktualizację (aktywność dwa razy w tygodniu) profilu miejskiego na YouTube, Twitterze, Facebooku i Nk.pl. Ma także przygotować i prowadzić kampanie na portalach Wirtualna Polska, Onet.eu, Interia.pl, Tlen.pl i w wyszukiwarce Google oraz opracować hasło akcji. Celem działań jest wzrost atrakcyjności turystycznej Kazimierza Dolnego i liczby odwiedzających go turystów, w tym z zagranicy (głównie z Wielkiej Brytanii i Irlandii). Wartości zamówienia nie ujawniono, będzie współfinansowane ze środków unijnych.(DOK, 11.08.2011)










