Trzy polskie agencje w finale Digital Communication Awards 2011
11.08.2011, 08:19
Agencje Monday PR, Hill & Knowlton oraz Weber Shandwick dostały się do finału międzynarodowego konkursu Digital Communication Awards 2011 nagradzającego najlepsze projekty komunikacji online w Europie.
Agencję Monday PR nominowano w kategorii Komunikacja viralowa za projekt dla firmy Asus Polska pt. "Uwolnij Mikołaja 2" - celem było promowanie wśród internautów netbooka Asus VX6, laptopa NX90 i notebooków serii N. Na potrzeby akcji powstała aplikacja i platforma komunikacyjna Uwolnijmikolaja.pl z krótkimi animowanymi filmami wrzucanymi do sieci przez kilka dni. Agencja Hill & Knowlton Warszawa dostała się do finału w kategorii Komunikacja CSR (społeczne zaangażowanie biznesu) za akcję dla Gedeon Richter Marketing Polska. Jej zadaniem było uświadamianie, czym jest stwardnienie rozsiane. Przygotowano pierwszą na świecie interaktywną symulację objawów stwardnienia rozsianego (na stronie Mamsm.pl). Przypomnijmy, że kampania ta zdobyła Srebrnego Lwa w kategorii PR na festiwalu reklamy Cannes Lions.Z kolei agencja Weber Shandwick walczy o nagrodę w kategorii Online za akcję dla Hasbro Polska pt. "Budowanie nowego Monopoly Polska" - przeprowadzono internetowy plebiscyt, który wyłonił najpiękniejsze według Polaków miasta i one znalazły się na planszy gry Monopoly.Zwycięzcy Digital Communication Awards 2011 zostaną ogłoszeni na gali 30 września br. w Berlinie. Na konkurs zgłoszono 550 projektów.(DOK, 11.08.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










