Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 09, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Emil Wiśniewski dołączył do kreacji agencji Brainshake

Emil Wiśniewski dołączył do agencji marketingu zintegrowanego Brainshake.

Wiśniewski jako senior copywriter odpowiada za projekty dla kluczowych klientów firmy. Wcześniej związany był z Momentum Worldwide (McCann Erickson), Cheil Worldwide i Netizens Peppermint. Pracował dla m.in.: MasterCard, Exxon Mobil, Microsoft, Polkomtel SA, Nestlé, Bank BGŻ, PLL LOT, La Roche-Posay, Samsung i Pracuj.pl.

(DOK, 09.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.