Grupa Eurozet zmienia strategię w Internecie
Sebastian Wojciechowski, dyrektor pionu nowych mediów Grupy Eurozet i twórca Niagaro.pl, rozstanie się z firmą. To wynik zmiany strategii internetowej Grupy.
Nowa strategia zakłada koncentrację na najważniejszym produkcie koncernu – Radiu Zet jako marce radiowej. Stworzony przez Wojciechowskiego projekt Niagaro.pl zostanie przeniesiony jako serwis muzyczny na stronę Radiozet.pl. Decyzja o zmianie strategii oznacza przekształcenia w strukturze Grupy Eurozet. Działy techniczny i informatyczny będą podlegać Renacie Bardeckiej, dyrektor pionu wsparcia Grupy Eurozet. Za dział tworzący serwis Zetnews.pl ma odpowiadać Rafał Olejniczak, redaktor naczelny Radia Zet. Sebastian Wojciechowski, odpowiedzialny dotychczas za realizację strategii internetowej, odejdzie z firmy 1 stycznia 2012 roku. Przyczyn swojego rozstania z firmą nie chce komentować. Wiadomo jednak, że miał odmienną wizję strategii Grupy Eurozet w sieci niż jej zarząd. W Grupie Eurozet pracował od sierpnia 2007 roku, najpierw jako dyrektor działu Internet, a od stycznia br. jako dyrektor pionu nowych mediów. Wcześniej był wiceprezesem Grupy Ad.Point, która przejął Eurozet.(MW, 08.08.2011)










