Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 08, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Eurozet zmienia strategię w Internecie

Sebastian Wojciechowski, dyrektor pionu nowych mediów Grupy Eurozet i twórca Niagaro.pl, rozstanie się z firmą. To wynik zmiany strategii internetowej Grupy.

Nowa strategia zakłada koncentrację na najważniejszym produkcie koncernu – Radiu Zet jako marce radiowej. Stworzony przez Wojciechowskiego projekt Niagaro.pl zostanie przeniesiony jako serwis muzyczny na stronę Radiozet.pl. Decyzja o zmianie strategii oznacza przekształcenia w strukturze Grupy Eurozet. Działy techniczny i informatyczny będą podlegać Renacie Bardeckiej, dyrektor pionu wsparcia Grupy Eurozet. Za dział tworzący serwis Zetnews.pl ma odpowiadać Rafał Olejniczak, redaktor naczelny Radia Zet. Sebastian Wojciechowski, odpowiedzialny dotychczas za realizację strategii internetowej, odejdzie z firmy 1 stycznia 2012 roku. Przyczyn swojego rozstania z firmą nie chce komentować. Wiadomo jednak, że miał odmienną wizję strategii Grupy Eurozet w sieci niż jej zarząd. W Grupie Eurozet pracował od sierpnia 2007 roku, najpierw jako dyrektor działu Internet, a od stycznia br. jako dyrektor pionu nowych mediów. Wcześniej był wiceprezesem Grupy Ad.Point, która przejął Eurozet.

(MW, 08.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.