Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 17, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Katalog BP partnerclub" promowany w prasie, radiu i Internecie

Agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy przygotowała reklamę "Katalogu BP partnerclub 2005/2006" (BP Polska).

Katalog jest przeznaczony dla klientów stacji benzynowych. Został przygotowany przez agencję GPD, wykorzystano w nim zdjęcia fotografów miesięcznika ”National Geographic”. Akcja promocyjna jest prowadzona w ”Gazecie Wyborczej”, ”Polityce”, ”Przekroju”, ”Newsweek Polska”, magazynach motoryzacyjnych, a także w radiu (RMF FM, Radio Zet) i w Internecie. Media kupił dom MindShare Polska. BP nie podaje daty zakończenia akcji.

(MAP, 17.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.