Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 03, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanały dziecięce Disneya wciąż najpopularniejsze

Disney Channel, choć w lipcu br. miał mniejszy udział w rynku niż przed rokiem, utrzymał pozycję lidera kanałów tematycznych.

W lipcu br. Disney Channel miał 1,3 proc. udziału w rynku (przed rokiem 1,53 proc.). Drugi był Disney XD z 1,04 proc. udziału (1,12 proc. rok wcześniej). Na trzecią pozycję wskoczył Polsat Sport, osiągając 0,98 proc. udziału (wzrost z 0,44 proc.). Kolejne miejsca w lipcu br. zajęły: Cartoon Network – 0,81 proc. (0,98 proc. przed rokiem), AXN – 0,8 proc. (0,94 proc.), Discovery Channel – 0,73 proc. (0,63 proc.), Nickelodeon – 0,68 proc. (0,37 proc.), Eurosport – 0,68 proc. (0,64 proc.), Viva Polska – 0,66 proc. (0,89 proc.) i MiniMini – 0,65 proc. (0,79 proc.). W grupie komercyjnej (widzowie między 16. a 49. rokiem życia) w lipcu br. Disney Channel i Discovery Channel miały po 1,18 proc. udziału w rynku. Pierwszy kanał zanotował względem lipca ub.r. spadek z 1,43 proc., a drugi - wzrost z 0,94 proc. Udział Vivy Polska w rynku wynosił 1,17 proc. (przed rokiem na pierwszej pozycji z udziałem 1,59 proc.). Następne były: Polsat Sport – 1,06 proc. (0,45 proc. w lipcu ub.r.), AXN – 1,01 proc. (1,35 proc.), Disney XD – 0,75 proc. (0,94 proc.), TVP Seriale – 0,73 proc. (nadaje od grudnia ub.r.), Comedy Central – 0,71 proc. (0,96 proc.), TLC – 0,7 proc. (przed rokiem nadający jako Discovery Travel & Living miał 0,23 proc.) i TVN Turbo – 0,7 proc. (0,64 proc.). Dane: Nielsen Audience Measurement. Zestawienie nie uwzględnia kanałów informacyjnych.

(KOZ, 03.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.