Pierwszy bumper w TVP dla Agory
17.11.2005, 09:43
Agora SA jest pierwszym klientem Biura Reklamy TVP SA, który skorzystał z nowej formy reklamy, tzw. bumpera (trzysekundowe oznaczenie z reklamą pojawiające się na zapowiedzi i zakończaniu bloku reklamowego).
Agora tę formę reklamy wykorzystuje do promocji nowego dziennika ”Nowy Dzień” w TVP 1 i TVP 2. - Bumper zaproponowaliśmy naszym klientom już w czerwcu, dlatego mogliśmy wcześniej wprowadzić na antenę taką formę reklamy - mówi Kazimierz Piekarz, dyrektor ds. marketingu i rozwoju biznesu w BR TVP. Dodaje, że na grudzień tę formę reklamy wykupił jeszcze jeden klient, ale nie zdradza kto. Wcześniej BR TVP zapowiadało, że z siedmioma nowymi formami reklamy, w tym z bumperem, ruszy od nowego roku. Powodem przyspieszenia, według BR TVP, jest duże zainteresowanie reklamodawców nowymi formami promocji. Obecnie trwają prace nad procedurami wewnętrznymi umożliwiającymi ich wprowadzenie jeszcze w tym roku.(MS, 17.11.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










