Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 17, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwszy bumper w TVP dla Agory

Agora SA jest pierwszym klientem Biura Reklamy TVP SA, który skorzystał z nowej formy reklamy, tzw. bumpera (trzysekundowe oznaczenie z reklamą pojawiające się na zapowiedzi i zakończaniu bloku reklamowego).

Agora tę formę reklamy wykorzystuje do promocji nowego dziennika ”Nowy Dzień” w TVP 1 i TVP 2. - Bumper zaproponowaliśmy naszym klientom już w czerwcu, dlatego mogliśmy wcześniej wprowadzić na antenę taką formę reklamy - mówi Kazimierz Piekarz, dyrektor ds. marketingu i rozwoju biznesu w BR TVP. Dodaje, że na grudzień tę formę reklamy wykupił jeszcze jeden klient, ale nie zdradza kto. Wcześniej BR TVP zapowiadało, że z siedmioma nowymi formami reklamy, w tym z bumperem, ruszy od nowego roku. Powodem przyspieszenia, według BR TVP, jest duże zainteresowanie reklamodawców nowymi formami promocji. Obecnie trwają prace nad procedurami wewnętrznymi umożliwiającymi ich wprowadzenie jeszcze w tym roku.

(MS, 17.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.