Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 01, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania przeciw dyskryminacji Romów

"Romowie – moi sąsiedzi" – pod takim hasłem rozpoczęła się kampania popularyzująca wiedzę na temat środowisk romskich.

Akcję na zlecenie Studia Doradztwa Europejskiego realizuje dom mediowy Innovations Media, za stronę strategiczną i kreatywną odpowiada agencja Telescope. - Rozwiązania kreatywne opierają się na przekazie "Rom to Twój bliźni, szanuj go jak siebie samego” - mówi Malina Wieczorek, director Telescope. - Wykorzystaliśmy teksty biblijne jako nawiązanie do uniwersalizmu chrześcijaństwa, widząc w tym zachętę do zmiany postaw wobec Romów - wyjaśnia. Z raportu przygotowanego dla Europejskiego Funduszu Społecznego wynika, że Romowie to najbardziej dyskryminowana społeczność świata. Na potrzeby akcji reklamy zamówiono w prasie, radiu, Internecie i środkach komunikacji miejskiej. Kampania obejmie zasięgiem województwa: mazowieckie, małopolskie i dolnośląskie i śląskie.

(DOK, 01.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.