Jacek Czynajtis uruchomił serwis dla mężczyzn po czterdziestce
01.08.2011, 08:17
Jacek Czynajtis, szef firmy doradczej New Selling Way, a wcześniej m.in. wiceprezes Muratora SA i prezes Mediatak, stworzył serwis Facetpo40.pl.
- Zauważyłem, że współcześni faceci po czterdziestce znajdują się w bardzo specyficznej sytuacji życiowej. Z jednej strony świat stawia przed nimi olbrzymie wymagania, z drugiej oni sami mają coraz większe oczekiwania wobec życia, niekoniecznie zbieżne z pragnieniami ich otoczenia - opowiada Jacek Czynajtis, pomysłodawca Facetpo40.pl. - Doszedłem do wniosku, że warto stworzyć platformę dla facetów w tym wieku - serwis, w którym będą akceptowani takimi, jakimi są naprawdę, gdzie będą mogli szukać inspiracji i odpowiedzi, czerpiąc z doświadczenia innych - dodaje. Serwis podzielony jest na kilka działów, m.in. Forma, Kobiety, W dobrym stylu. Czynajtis informuje, że całość prac (autorzy, programiści, grafika, promocja) koordynuje agencja Brandiva. Facetpo40.pl ma zarabiać na reklamach, a także na e-commerce (w serwisie można już kupić T-shirty). - Jestem przekonany, że wąsko stargetowane, dobrze spozycjonowane serwisy, które będą gromadzić atrakcyjną grupę docelową, będą coraz częściej doceniane przez marketerów - uważa Czynajtis. Nie ujawnia, ile zainwestował w projekt.(KOZ, 01.08.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










