Wielka egzotyczna wyprawa co tydzień do wygrania w konkursie Tymbarku
29.07.2011, 09:15
Z okazji 75 lat istnienia na rynku marka Tymbark przygotowała promocję pod hasłem "Poczuj smak wielkiej niewiadomej".
Od tego tygodnia do 28 sierpnia co tydzień konsumenci będą grać o "Wielką niewiadomą" – egzotyczną podróż wartą 75 tys. zł. Dodatkowo codziennie można wygrać 75 nagród (smartfony, iPody, dyski przenośne i aparaty fotograficzne). Wśród nagród jest też 7,5 tys. pendrive’ów w kształcie kapselka Tymbarku. Aby wziąć udział w promocji, trzeba kupić promocyjne opakowanie z napojem lub sokiem Tymbarku, a następnie SMS-em bądź na stronie internetowej zarejestrować unikalny kod umieszczony pod etykietą lub nakrętką. Strategię i koncepcję kreatywną promocji opracowała agencja Tequila Polska, która realizuje także kampanię w Internecie. Za zakup mediów internetowych odpowiada dom mediowy Codemedia. Promocję wspiera kampania telewizyjna. Dwa 15-sekundowe spoty przygotowała agencja reklamowa 303, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Promocja ma silne wsparcie w punktach sprzedaży - m.in. materiały POS i dodatkowe ekspozycje.(MDA, 29.07.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










