Agencja ITBC Communication dba o dobry PR polskich warzyw i owoców
29.07.2011, 09:10
ITBC Communication odpowiada za działania public relations dla kampanii BezpieczneWarzywa.pl. Inicjatorem akcji jest Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych.
Celem kampanii BezpieczneWarzywa.pl, która potrwa do końca września br., jest odbudowanie zaufania do polskich warzyw i owoców oraz przekonanie Polaków, że są one nie tylko bezpieczne dla zdrowia, ale i niezwykle smaczne. Kampania wystartowała wraz z uruchomieniem strony internetowej BezpieczneWarzywa.pl. ITBC Communication odpowiada za działania public relations: prowadzenie biura prasowego, media relations, stworzenie koncepcji strony WWW, współpracę z patronami medialnymi i wsparcie działań niestandardowych prowadzonych przez agencję Brainshop U-boot w ramach kampanii (akcja "Pora na pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców" – happeningi, działania na Facebook.com, materiały promocyjne, działania w sieci we współpracy z patronem medialnym). Inicjatorem kampanii, sfinansowanej ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, jest Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych. W kampanię zaangażowane są: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa.(MDA, 29.07.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










