Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 16, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampanię Ernst & Young przygotowała A Linea

Agencja reklamowa A Linea przygotowała akcję promocyjną telewizyjnej transmisji gali finałowej konkursu "Przedsiębiorca Roku", organizowanego przez firmę doradczą Ernst & Young.

Kampania będzie prowadzona na 800 billboardach (5 x 2 m) firmy AMS SA w największych miastach Polski. Akcji towarzyszą materiały BTL, przygotowane przez dział marketingu Ernst & Young. Kampania potrwa do 29 listopada – tego dnia zaplanowano transmisję finału konkursu w telewizji TVN 24.

(MAP, 16.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.