Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 14, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca "Machiny" nie ujawnia wyników e-tygodnika

Miesiąc po przeniesieniu "Machiny" do sieci i zmiany tego miesięcznika w tygodnik jego wydawca, Platforma Mediowa Point Group, wciąż nie podaje wyników pisma w sieci.

– Jesteśmy na etapie wypracowywania systemu raportowania i prezentacji danych dotyczących e-tygodnika "Machina" – ucina wszelkie pytania Anna Pawłowska-Pojawa, menedżer ds. PR w PMPG. Miesięcznik "Machina" w formie drukowanej po raz ostatni ukazał się w maju. Od początku czerwca jest e-tygodnikiem. Cena pojedynczego wydania to 3 zł, ale na razie użytkownicy mogą skorzystać z promocyjnej rejestracji, która daje półroczny darmowy dostęp do zawartości pisma. Według danych wydawcy serwis internetowy Machina.pl w czerwcu tego roku miał 32 tys. użytkowników, którzy wygenerowali 230 tys. odsłon. Te dane pokazują tylko, jaki jest ruch na stronie internetowej pisma - nie mówią nic o rozpowszechnianiu tytułu w sieci. W ostatnim czasie wyniki Machina.pl nie były wykazywane w badaniu Megapanel PBI/Gemius, bo ruch w tym serwisie był zbyt mały. W najlepszym miesiącu 2009 roku (listopad), gdy Machina.pl była jeszcze prezentowana w Megapanelu, serwis miał 54 tys. użytkowników. Sprzedaż "Machiny" drukowanej nie była badana przez ZKDP. Według wydawcy w ostatnich miesiącach rozpowszechniano ok. 50 tys. egz. tego tytułu.

(BIT, 14.07.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.