Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrost sprzedaży "Top Gear" i "Auto-Moto"

W segmencie miesięczników motoryzacyjnych ”Top Gear” i ”Auto-Moto” zanotowały w kwietniu br. wzrost sprzedaży.

”Top Gear” (Burda Communications) to lider segmentu miesięczników motoryzacyjnych. W kwietniu miał rozpowszechnianie płatne razem 62 098 egz. To wzrost o 1,2 proc. w porównaniu z tym miesiącem 2010 roku. Ten tytuł od wrześniowego wydania zmienia jednak właściciela. Jego wydawcą będzie Ringier Axel Springer Polska, który przejmuje prawa licencyjne do wydawania polskiej edycji tego tytułu. Na drugim miejscu w tym segmencie jest ”Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 34 030 egz. (wzrost o 0,1 proc.), a na trzecim - ”Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) – 33 367 egz. (spadek o 20,8 proc.). Na dalszych pozycjach są: ”Auto Motor i Sport” (Motor-Presse Polska) – 31 019 egz. (spadek o 20,6 proc.), ”Świat Motocykli” (Agora) – 24 201 egz. (spadek o 9,7 proc.) i ”Cars – Magazyn o Samochodach” (Wydawnictwo Zwierciadło) – 21 128 egz. (tytułu ukazuje się od sierpnia ub.r.). Z segmentu wypadł ostatnio magazyn ”V12” (Wydawnictwo Dante Cinque). Jego wydanie kwietniowe pozostawało w dystrybucji do połowy czerwca br., a kolejne wydanie zostało oznaczone datą wydawniczą lipiec/sierpień 2011.

(SK, 13.07.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.