Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 07, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Interia.pl i Grupa Next Infor mają wspólny pakiet reklamowy

Interia.pl oraz Grupa Next Infor utworzyły pakiet reklamy BFP Max składający się z serwisów biznesowych, finansowych i prawniczych.

Firmy chcą w ten sposób konkurować z tematycznymi sieciami reklamowymi, które oferują dotarcie do grupy biznesowej. W sumie pakiet BFP Max liczy ok. 30 serwisów, m.in. Biznes.interia.pl, Gazetaprawna.pl, Forsal.pl, Biznes.wieszjak.pl, Dziennikinternautow.pl. W pakiecie tym ceny np. za baner/billboard z cappingiem wahają się od 20,4 tys. zł (przy 300 tys. emisji) do 110 tys. zł (przy 2 mln emisji).

(KOZ, 07.07.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.