Dzienniki regionalne z mniejszą sprzedażą w maju
Wszystkie największe dzienniki regionalne miały w maju br. mniejszą sprzedaż niż przed rokiem.
Liderem segmentu w maju br. była "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse) ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 65 677 egz. To jednak spadek o 6 proc. wobec tego samego miesiąca 2010 roku. Drugie miejsce zajmowała "Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) z wynikiem 62 616 egz. (spadek o 9,1 proc.), trzecie "Express Ilustrowany" (Polskapresse) – 43 546 egz. (spadek o 9,5 proc.). Na czwartym i piątym miejscu były kolejno: "Polska Głos Wielkopolski" (Polskapresse) – 42 754 egz. (spadek o 7,3 proc.) i "Polska Dziennik Bałtycki" (Polskapresse) – 39 562 egz. (spadek o 7,8 proc.). Najmniejszy spadek - o 3,8 proc. - zanotowała "Gazeta Lubuska" (Media Regionalne) – 34 991 egz.(SK, 07.07.2011)










