Sympatia.pl reklamowana w telewizji, prasie, kinie i Internecie
Do końca sierpnia br. potrwa kampania promująca serwis randkowy Sympatia.pl (Grupa Onet.pl).
Kampania, która wystartowała wczoraj, związana jest z uruchomieniem nowej wersji serwisu. Zmieniono np. wygląd profili i wyszukiwarki. Dodatkowo internauci mogą korzystać m.in. z powiadomień związanych z odwiedzaniem profilu. Działania reklamowe, prowadzone pod hasłem ”Tysiące okazji do randkowania”, odbywają się w telewizji (m.in. TVN, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, MTV Polska, Comedy Central), sieci kin Multikino, w prasie (m.in. ”Wprost”, ”Claudia”, ”Glamour”, ”Komputer Świat”, ”Party”, ”Viva!”). Kreację kampanii przygotowała agencja TBWA\, media zaplanował i zakupił dział marketingu Grupy Onet.pl z domem mediowym Starcom.(KOZ, 06.07.2011)










