Unlimited po przejęciu przez Red8 Group przejdzie rebranding
Właścicielem 85 proc. udziałów w agencji marketingu zintegrowanego Unlimited została Red8 Group. Przejętą agencję czeka rebranding.
Przedstawiciele Red8 Group odkupili udziały Roberta Lipki, dyrektora zarządzającego. Ten rozstaje się z firmą i rozpoczyna pracę jako niezależny konsultant na rynku holenderskim. Obowiązki Lipki przejął Ireneusz Turski, który zanim przeszedł do Unlimited, był dyrektorem strategicznym Grey Group. Będzie on jednocześnie kierował działem obsługi klienta oraz pełnił obowiązki dyrektora strategicznego i koordynatora projektów 360 stopni w Red8 Group. Szefowanie działem strategii podzieli z dotychczasowym dyrektorem strategicznym Red8 Group Piotrem Potorskim. 15 proc. udziałów w Unlimited pozostało w rękach Piotra Soszyńskiego, który pełni funkcję dyrektora kreatywnego i jednocześnie prezesa zarządu. Red8 Group składa się teraz z czterech podmiotów: Red8 Advertising (agencja reklamowa), Red8 Digital (agencja interaktywna), Red8 Social Media (social marketing) i Unlimited (marketing zintegrowany). Jak poinformował Adam Niesłuchowski, CEO Red8 Group: ”Agencję Unlimited czeka teraz rebranding, tak jak stało się to wcześniej z agencją interaktywną Genero, która funkcjonuje teraz jako Red8 Digital”. Niewykluczone, że przejęta agencja będzie miała w nazwie także człon Red8. Red8 Group zatrudniała do tej pory 65 osób, po dołączeniu do niej Unlimited pracuje w niej ponad 80 osób.(DOK, 04.07.2011)










