800 tysięcy nagród w świątecznym konkursie Coca-Coli
750 tysięcy maskotek elfów oraz 50 tysięcy pudełek wypełnionych Coca-Colą i czekoladkami Lindor (Lindt & Sprüngli Poland) przeznaczono na upominki w świątecznej promocji "Poczuj magię świąt 2005" Coca-Coli.
Maskotkę (elf na nartach, sankach albo łyżwach) dostanie każdy, kto zbierze 16 promocyjnych nakrętek (znajdują się m.in. na półlitrowych, litrowych i dwulitrowych butelkach Coca-Coli, Coca-Coli light, Fanty, Sprite’a). Pierwsze 50 tysięcy klientów, którzy zdobędą jednocześnie wszystkie trzy rodzaje elfów, dostanie pudełko z Coca-Colą i czekoladkami Lindor. Kampanię reklamową dla Coca-Cola HBC Polska, wspierającą promocję, przygotowały agencja Publicis i dom mediowy Starcom. Do końca grudnia spoty reklamowe będzie można zobaczyć w Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem, TV 4, a także w kinach sieci Cinema City, Multikino, Kinepolis i Helios. Przed świętami Bożego Narodzenia reklamy zostaną umieszczone na 262 podświetlanych billboardach w całej Polsce. Działania prowadzone są też w Internecie – za kreacje reklamy w sieci odpowiada agencja interaktywna K2.(MŁ, 15.11.2005)










