Recepty dla wydawców na zwiększanie przychodów z kontentu
30.06.2011, 07:52
Jak wydawcy mogą zarabiać na treściach w różnych platformach elektronicznych – będą się zastanawiać uczestnicy debaty "Lwy atakują, kontent się (o)broni - wyzwania dla prasy oczami zwycięzców konkursu Young Media Lions".
Debata ma być kontynuacją konkursu Young Media Lions, towarzyszącego Media Trendom. W tegorocznej edycji 34-dwuosobowe zespoły musiały się zmierzyć z tezą Chrisa Andersona, redaktora naczelnego miesięcznika "Wired": "The web is dead, long live the internet" (Sieć umarła, niech żyje Internet). Opierając się na jego artykule, konkursowe prace pokazywały, w jaki sposób wydawcy mogą maksymalizować zysk z kontentu. Kontrowersyjny temat briefu stał się przyczynkiem do dyskusji na temat wieloplatformowości i konieczności wykorzystywania w dzisiejszych czasach różnych kanałów dystrybucji treści przez wydawców. W pierwszej części spotkania trzy zwycięskie drużyny: Monika Filipowska i Jakub Zieliński (Universal McCann), Patrycja Kulesza i Kacper Szczepanowski (Mindshare Polska) oraz Paweł Roman i Maciej Kawka (MEC) przedstawią nagrodzone prace konkursowe. W drugiej części autorzy zwycięskich prac będą dyskutować na temat nowego podziału rynku mediów i znaczenia różnych platform mediowych dla wydawców i reklamodawców z panelistami: Rafałem Ciszewskim (Starcom), Katarzyną Kolanowską (Agora), Rafałem Oraczem (Online Media Group), Andrzejem Skworzem ("Press"), Pawłem Tyszkiewiczem (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR) i Adamem Wojdyłą (PBC). Debata odbędzie się 6 lipca w warszawskim Domu Dziennikarza przy ul. Foksal. Zainteresowani udziałem proszeni są o nadesłanie swoich danych na adres [email protected]. Organizatorami debaty są komisja ZKDP ds. promocji prasy oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.(BIT, 30.06.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










