Weber Shandwick i Momentum pracują przy akcji dla GlaxoSmithKline
30.06.2011, 07:40
Dwie spółki należące do McCann Worldgroup: Weber Shandwick i Momentum Worldwide, zostały wybrane do obsługi ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej Dni Konsultacji Stomatologicznych.
Akcja obejmuje działania na rzecz trzech marek GlaxoSmithKline: Sensodyne, Parodontax i Corega. Jednym z zasadniczych elementów kampanii dotyczącej profilaktyki zdrowotnej jamy ustnej jest roadshow mobilnych gabinetów stomatologicznych w: Gdańsku, Poznaniu, Bydgoszczy, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Czeladzi, Katowicach, Markach oraz w Warszawie. W tych miastach będzie można skorzystać z bezpłatnej porady lekarza stomatologa, otrzymać materiały edukacyjne oraz zapoznać się z ofertą produktową GlaxoSmithKline. Kampania potrwa do końca wakacji. Strategia i koncept mobilnych gabinetów zostały opracowane przez konsultantów Weber Shandwick i Momentum Worldwide. Do działu consumer & healthcare agencji Weber Shandwick należy budowanie eksperckiego wizerunku marek Sensodyne, Parodontax i Corega wśród konsumentów oraz w mediach, a także przygotowanie strategii komunikacyjnej. Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide odpowiada natomiast za planowanie, realizację i promocję mobilnych gabinetów.(MDA, 30.06.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










