Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 30, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Weber Shandwick i Momentum pracują przy akcji dla GlaxoSmithKline

Dwie spółki należące do McCann Worldgroup: Weber Shandwick i Momentum Worldwide, zostały wybrane do obsługi ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej Dni Konsultacji Stomatologicznych.

Akcja obejmuje działania na rzecz trzech marek GlaxoSmithKline: Sensodyne, Parodontax i Corega. Jednym z zasadniczych elementów kampanii dotyczącej profilaktyki zdrowotnej jamy ustnej jest roadshow mobilnych gabinetów stomatologicznych w: Gdańsku, Poznaniu, Bydgoszczy, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Czeladzi, Katowicach, Markach oraz w Warszawie. W tych miastach będzie można skorzystać z bezpłatnej porady lekarza stomatologa, otrzymać materiały edukacyjne oraz zapoznać się z ofertą produktową GlaxoSmithKline. Kampania potrwa do końca wakacji. Strategia i koncept mobilnych gabinetów zostały opracowane przez konsultantów Weber Shandwick i Momentum Worldwide. Do działu consumer & healthcare agencji Weber Shandwick należy budowanie eksperckiego wizerunku marek Sensodyne, Parodontax i Corega wśród konsumentów oraz w mediach, a także przygotowanie strategii komunikacyjnej. Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide odpowiada natomiast za planowanie, realizację i promocję mobilnych gabinetów.

(MDA, 30.06.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.