Tygodnik "Nie" drożeje, bo rosną koszty jego wydawania
30.06.2011, 07:22
Od najbliższego numeru, który ukaże się jutro, tygodnik "Nie" (wydawnictwo URMA) będzie droższy. Cena wzrośnie z 4,50 do 4,90 zł.
Redaktor naczelny "Nie" Jerzy Urban, tłumaczy, że na decyzję o podniesieniu ceny złożyło się kilka przyczyn. Na początku roku wzrósł VAT i koszty kolportażu. Stale rosną koszty delegacji, zwłaszcza przejazdów i hoteli. Według Urbana wysokie są też płace, bo były ustalane w czasach, gdy sprzedaż "Nie" sięgała 500 tys. egz. (obecnie według danych wydawcy jest ok. dziesięć razy mniejsza). Urban tłumaczy, że wydawnictwo nie może pokryć rosnących kosztów wpływami reklamowymi: - Od 20 lat robimy dochodowe pismo prawie bez reklam. To jest cud ekonomiczny – podkreśla. – Ryzykujemy, bo wzrost ceny może doprowadzić do spadku sprzedaży, ale wymaga tego sytuacja pisma – mówi Urban.(BIT, 30.06.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










