Intersport promuje pierwsze gadżety na Euro 2012
24.06.2011, 08:36
Sieć sklepów Intersport promuje sprzedaż oficjalnych gadżetów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012.
Intersport wprowadził do oferty koszulki damskie, męskie oraz dziecięce, szaliki i czapki z daszkiem z logo mistrzostw. W grudniu pojawią się również piłki zaprojektowane specjalnie na przyszłoroczne rozgrywki. Produkty na Euro 2012 poza siecią Intersport będą sprzedawane również w Tesco i Reserved. Przewidziana jest też sprzedaż gadżetów z logo mistrzostw w zagranicznych sklepach Intersportu. Produkty będą promowane poprzez działania PR oraz konkursy "Zostań twarzą Intersportu", organizowane w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych, w których do wygrania będą koszulki ze znakiem Euro 2012. Za całość działań promocyjnych odpowiedzialna jest agencja reklamowa Wizard. Intersport jest jak na razie jedyną firmą, która oficjalnie poinformowała o podpisaniu z UEFA umowy na produkcję gadżetów. Na liście licencjobiorców logo mistrzostw jest w sumie 30 firm, ale ich nazwy nie są jeszcze ujawniane. W Polsce licencję na wykorzystywanie logo, maskotek, wizerunku pucharu, a także kilkuset wzorów związanych z mistrzostwami przyznaje Warner Bros Consumer Products - wyłączny reprezentant UEFA.(RYD, 24.06.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










