Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 22, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brąz dla agencji Publicis na festiwalu Cannes Lions

Agencja Publicis zdobyła brąz w kategorii Media Lions za kampanię dla Fundacji Dzieci Niczyje na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions.

Publicis nominowano w kategorii Media Lions za pracę pt. ”Bezpieczeństwo w sieci” przygotowaną dla Fundacji Dzieci Niczyje. Na jej potrzeby w sklepach Coccodrillo z ubrankami dla dzieci umieszczono zawieszki z bielizną, pod którą sięgała internetowa łapka. Kampania miała uwrażliwić rodziców na to, by sprawdzali, co ich dzieci robią w Internecie. Leo Burnett (wraz z domem mediowym Starlink) walczyła o nagrodę w kategorii Media Lions z kampanią pt. "Secrets behind paintings”. Na jej potrzeby powstał multimedialny projekt, w tym z mobilną aplikacją ”Nowy wymiar Sukiennic” (przygotowana przez K2). Projekt umożliwiał m.in. oglądanie trójwymiarowego modelu krakowskich Sukiennic. Z kolei Krzysztof Nienałtowski, który dostał się do finału Radio Lions, jest współautorem kampanii pt. ”Wolontariusz z prawdziwą pasją”. Ta powstała na zlecenie Muzeum Powstania Warszawskiego, które szukało opiekunów działów Łączność i Radiostacja. W tym celu przez kilka dni w akademickim radiu Kampus emitowała była reklama z użyciem kodu powstańczego. Ten po odszyfrowaniu okazywał się komunikatem: ”Jeśli to rozumiesz, zgłoś się” i podawany był numer telefonu. Dziś zostaną ogłoszeni zwycięzcy w kategoriach: Press Lions, Design Lions i Cyber Lions. W pierwszej o nagrodę walczy agencja Euro RSCG Warsaw z dwoma kampaniami ”Wiadro” dla marki Air Wick koncernu Reckitt Benckiser. Pierwsze Lwy dla Polski podczas tegorocznej edycji Cannes Lions zdobyły Euro RSCG i Hill & Knowlton Poland. W poniedziałek Euro RSCG nagrodzono Brązowym Lwem w kategorii Promo & Activation Lions za akcję dla Stowarzyszenia Amazonki pt. ”To, co człowiek przegapi, znajdzie maszyna". Z kolei Hill & Knowlton Warszawa (agencją zgłaszającą była centrala w Londynie) zdobyła Srebrnego Lwa w kategorii PR Lions za kampanię dla Gedeon Richter Marketing Polska. Jej celem było uświadamianie, czym jest stwardnienie rozsiane. W tym celu przygotowano pierwszą na świecie interaktywną symulację objawów stwardnienia rozsianego – dostępna jest na stronie Mamsm.pl.

(DOK, 22.06.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.