Euro RSCG zdobyła w Cannes pierwszego Lwa dla Polski
21.06.2011, 08:38
Agencja Euro RSCG zdobyła Brązowego Lwa w kategorii Promo & Activation podczas 58. Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego Cannes Lions. Natomiast kampania Leo Burnett "Secrets behind paintings" jest nominowana w kolejnej kategorii.
Wczoraj wieczorem zapadły pierwsze rozstrzygnięcia na festiwalu w Cannes. Euro RSCG nagrodzono Brązowym Lwem za akcję dla Stowarzyszenia Amazonki. Po to, by uzmysłowić kobietom, jak ważna jest mammografia, każdą klientkę, która kupiła bieliznę w sklepie H&M w Warszawie, zatrzymywał przy bramce dźwięk klipsa sklepowego, który był dyskretnie dokładany przez sprzedawców do zakupów. Klips zawierał hasło kampanii: ”To, co człowiek przegapi, znajdzie maszyna. Wczesny sygnał ratuje życie. Umów się na mammografię”. Podczas wczorajszej gali szansę na nagrodę miała też agencja Leo Burnett, która była nominowana w dwóch kategoriach: Direct i Promo & Activation. W obu przypadkach za kampanię ”Secrets behind paintings” powstałą na zlecenie Grupy PZU SA dla Muzeum Narodowego w Krakowie. Wykorzystano w niej multimedia, w tym mobilne, aplikację pt. ”Nowy wymiar Sukiennic” i technologię augmented reality. Niestety wczoraj kampania nie otrzymała żadnego Lwa.(DOK, 21.06.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










