Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 21, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Euro RSCG zdobyła w Cannes pierwszego Lwa dla Polski

Agencja Euro RSCG zdobyła Brązowego Lwa w kategorii Promo & Activation podczas 58. Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego Cannes Lions. Natomiast kampania Leo Burnett "Secrets behind paintings" jest nominowana w kolejnej kategorii.

Wczoraj wieczorem zapadły pierwsze rozstrzygnięcia na festiwalu w Cannes. Euro RSCG nagrodzono Brązowym Lwem za akcję dla Stowarzyszenia Amazonki. Po to, by uzmysłowić kobietom, jak ważna jest mammografia, każdą klientkę, która kupiła bieliznę w sklepie H&M w Warszawie, zatrzymywał przy bramce dźwięk klipsa sklepowego, który był dyskretnie dokładany przez sprzedawców do zakupów. Klips zawierał hasło kampanii: ”To, co człowiek przegapi, znajdzie maszyna. Wczesny sygnał ratuje życie. Umów się na mammografię”. Podczas wczorajszej gali szansę na nagrodę miała też agencja Leo Burnett, która była nominowana w dwóch kategoriach: Direct i Promo & Activation. W obu przypadkach za kampanię ”Secrets behind paintings” powstałą na zlecenie Grupy PZU SA dla Muzeum Narodowego w Krakowie. Wykorzystano w niej multimedia, w tym mobilne, aplikację pt. ”Nowy wymiar Sukiennic” i technologię augmented reality. Niestety wczoraj kampania nie otrzymała żadnego Lwa.
Praca Leo Burnett ”Secrets behind paintings” trafiła jednak na kolejną krótką listę - tym razem wraz z domem mediowym Starlink - w kategorii Media. W kategorii tej nominowana jest też agencja Publicis za pracę "Bezpieczeństwo w sieci” przygotowaną dla fundacji Dzieci Niczyje. Zwycięzców tej kategorii poznamy dziś. Także dziś jury festiwalu zdecyduje, czy nagroda w kategorii Radio Lions przypadnie Krzysztofowi Nienałtowskiemu. Nienałtowski, były copywriter Change Communications, jest współautorem kampanii ”Wolontariusz z prawdziwą pasją” wykonanej na zlecenie Muzeum Powstania Warszawskiego. Jutro zostaną ogłoszeni zwycięzcy w kategoriach: Press, Design i Cyber Lions. W pierwszej kategorii o nagrodę walczy agencja Euro RSCG Warsaw z dwoma kampaniami powstałymi dla marki Air Wick koncernu Reckitt Benckiser.

(DOK, 21.06.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.