Dział: PRASA

Dodano: Listopad 14, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mamy „Nowy Dzień"

Dziś ukazał się pierwszy numer nowego dziennika Agory "Nowy Dzień". Nakład gazety wyniósł 812 tys. egz. Gazeta liczy 32 strony i kosztuje złotówkę.

Redaktorem naczelnym gazety jest Jerzy Bogdan Wójcik, który do tej pory prowadził "Metro". Zespół „Nowego Dnia” składa się z ponad 100 osób: reporterów, redaktorów i dziennikarzy. Gazeta nie ma swoich biur terenowych, do osbługi regionów zatrudniła ok. 20 reporterów. Makietę głównego grzbietu gazety przygotował zespół grafików z firmy Cases i Associats, która wcześniej wykonała nowe layouty m.in. dla ”The Independent”, ”Corriere della Sera”, ”La Gazetta dello Sport”. Winietę dziennika wypełnia biało-czerwone logo uzupełnione z prawej strony o napis „Dziennik pełen życia”. Pierwsza część tytułu jest napisana pogrubioną czcionką. ”Nowy Dzień” podzielono na cztery działy: Wydarzenia, Ludzie i Kultura, Ciało i Dusza oraz Sport. Każdemu z nich przydzielono inny kolor, ułatwiający nawigację dziennika. Są to odpowiednio: niebieski, wiśniowy, pomarańczowy i zielony. Na ostatniej stronie, jak zapowiadają twórcy gazety, od jutra mają się pojawić się teksty znanych polskich dziennikarzy i osobowości ze świata mediów m.in.: Dariusza Rosiaka, Ilony Łepkowskiej, Jolanty Krysowatej, Piotra Adamczyka. W pierwszym numerze pojawiły się trzy całostronicowe reklamy i kilka mniejszych ogłoszeń.

(BS, 14.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.