Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 15, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Frugo już na rynku, ale na razie bez kampanii

Marka Frugo po ponad dwóch latach nieobecności powróciła na rynek jako produkt firmy Food Care. Kampania reklamowa napoju ruszy jednak najwcześniej w sierpniu.

Firma Food Care, właściciel marek Gellwe i Fitella, a od trzech miesięcy także Frugo, wprowadza produkt na rynek etapowo. Na razie w sprzedaży pojawia się wyłącznie czarne Frugo, które można nabyć tylko w jednym miejscu w Polsce - w cukierni Ulala na Rynku Głównym w Krakowie. Napoje w innych smakach mają być dostępne w całym kraju od lipca. Jednak nawet gdy produkt pojawi się w supermarketach, nie będzie jeszcze promowany. - Lipiec dajemy sobie na wprowadzenie produktów do sieci sprzedaży, kampania ruszy później - ucina Elżbieta Socha, rzeczniczka prasowa Food Care. Firma przed ponownym wprowadzeniem Frugo na rynek nie przeprowadzała badań, czy grupa docelowa jest zainteresowana kupowaniem soków Frugo. - Samo to, że w Internecie powstała fan page "Frugo, wróć", świadczy o tym, że młodzi ludzie są zainteresowani marką - twierdzi Elżbieta Socha. Markę Frugo firma Food Care kupiła od koncernu farmaceutycznego Aflofarm w marcu br. Do 2002 roku marka należała do firmy Alima Gerber, a następnie do Krynica Zdrój sp. z o.o., która w 2009 roku zbankrutowała. Food Care od Aflofarmu uzyskała prawa do charakterystycznej butelki, kapsla, projektów graficznych etykiet, a także do hasła "No to frugo". Zmodyfikowano tylko nieco etykietę.

(KSZ, 15.06.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.