Frugo już na rynku, ale na razie bez kampanii
15.06.2011, 08:32
Marka Frugo po ponad dwóch latach nieobecności powróciła na rynek jako produkt firmy Food Care. Kampania reklamowa napoju ruszy jednak najwcześniej w sierpniu.
Firma Food Care, właściciel marek Gellwe i Fitella, a od trzech miesięcy także Frugo, wprowadza produkt na rynek etapowo. Na razie w sprzedaży pojawia się wyłącznie czarne Frugo, które można nabyć tylko w jednym miejscu w Polsce - w cukierni Ulala na Rynku Głównym w Krakowie. Napoje w innych smakach mają być dostępne w całym kraju od lipca. Jednak nawet gdy produkt pojawi się w supermarketach, nie będzie jeszcze promowany. - Lipiec dajemy sobie na wprowadzenie produktów do sieci sprzedaży, kampania ruszy później - ucina Elżbieta Socha, rzeczniczka prasowa Food Care. Firma przed ponownym wprowadzeniem Frugo na rynek nie przeprowadzała badań, czy grupa docelowa jest zainteresowana kupowaniem soków Frugo. - Samo to, że w Internecie powstała fan page "Frugo, wróć", świadczy o tym, że młodzi ludzie są zainteresowani marką - twierdzi Elżbieta Socha. Markę Frugo firma Food Care kupiła od koncernu farmaceutycznego Aflofarm w marcu br. Do 2002 roku marka należała do firmy Alima Gerber, a następnie do Krynica Zdrój sp. z o.o., która w 2009 roku zbankrutowała. Food Care od Aflofarmu uzyskała prawa do charakterystycznej butelki, kapsla, projektów graficznych etykiet, a także do hasła "No to frugo". Zmodyfikowano tylko nieco etykietę.(KSZ, 15.06.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










