"Cosmopolitan" zwiększył format i promuje się w kampanii
Lipcowy numer miesięcznika ”Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) ukazał się w większym niż zwykle formacie.
Dotychczas pismo miało rozmiar 190 x 253 mm. Najnowszy numer ma format powiększony do rozmiaru 210 x 273 mm. – Jednorazowe powiększenie formatu ma na celu wzmocnienie wizerunku ”Cosmopolitan” jako pisma luksusowego i podkreślenie wyjątkowości wydania lipcowego – mówi Aleksandra Juszczakiewicz, brand manager magazynu. Ten numer ma dwa oddzielne dodatki: „Cosmosutra” (poradnik seksualny) i ”Cosmopolitan Smile” (poradnik zdrowego uśmiechu). Wydanie wspiera kampania reklamowa w radiu (RMF FM, Radio Zet, Radio Eska, Eska Rock, Radio Kolor), Internecie (Wirtualna Polska) i na nośnikach reklamy zewnętrznej (m.in. citylighty w największych miastach Polski). Za kreację i zakup mediów odpowiada Marquard Media Polska. Średnie rozpowszechnianie płatne razem "Cosmopolitan" w pierwszym kwartale br. wyniosło 124 842 egz. (ZKDP).(SK, 13.06.2011)










