900 tys. osób oglądało "Mam inne zdanie" w TVP 1
10.06.2011, 13:39
Program publicystyczny "Mam inne zdanie" przyciągał do TVP 1 średnio prawie 900 tys. widzów, przegrywając z propozycjami konkurencji.
"Mam inne zdanie" to debata prowadzona przez Krzysztofa Ziemca i Marka Zająca. Program był emitowany od 22 lutego do 7 czerwca, we wtorki po 22. Dawał Jedynce 8,9 proc. średniego udziału w rynku. Liderem pasma była Dwójka z udziałem 21,3 proc. (m.in. "Magazyn ekspresu reporterów", cykl dokumentalny "Oglądaj z Andrzejem Fidykiem"), udział TVN wynosił 16,7 proc. (m.in. "Kuba Wojewódzki"), a Polsatu – 14,9 proc. (serial "CSI", pasmo filmowe). W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) program "Mam inne zdanie" uzyskał 7 proc. udziału w rynku. TVN wybierało w tym czasie 20,9 proc. osób mających włączone telewizory, Polsat – 17,5 proc., a Dwójkę – 16,1 proc. Nie wiadomo, czy program będzie kontynuowany, bo – jak informuje biuro prasowe TVP – ”prace nad ramówką jesienną są w toku”. Dane: Nielsen Audience Measurement.(RUT, 10.06.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










