Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 08, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Euro RSCG Sensors rozpoczyna pracę dla Winiar

Koncern Nestlé Polska wybrał agencję strategiczną do obsługi marki Winiary. Budżet po wygranym przetargu pozyskała agencja Euro RSCG Sensors (Euro RSCG).

Do zadań Euro RSCG Sensors należeć będzie strategiczne doradztwo w zakresie bieżących działań komunikacyjnych i prowadzenie biura prasowego dla marki Winiary, a także organizacja konferencji prasowych. Celem działań ma być wspieranie wizerunku marki na polskim rynku.

(DOK, 08.06.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.