GoDealla.pl przepytał użytkowników serwisów grupowych
38 proc. użytkowników kupuje oferty grupowe raz w miesiącu – wynika z badania przeprowadzonego wśród użytkowników agregatora zakupów grupowych GoDealla.pl.
72 proc. ankietowanych konsumentów deklaruje chęć skorzystania z usługi za 100 proc. ceny, o ile są zadowoleni z wykorzystanego wcześniej kuponu zniżkowego, natomiast 63 proc. wróciło, już bez kuponu, do sprzedawcy usługi/produktu. 95 proc. badanych stwierdziło, że przynajmniej raz poleciło swoim znajomym usługę lub produkt, który kupili w serwisie zakupów grupowych. Jednak prawie co trzeci badany użytkownik miał problem z realizacją kuponu w serwisie zakupów grupowych. Najczęściej wskazywanymi trudnościami były termin realizacji oferty grupowej (44 proc.), problem z rezerwacją (32 proc.), problem z odbiorem usługi/towaru oraz utrudniony kontakt ze sprzedawcą (po 20 proc.). Internetowe badanie serwis GoDealla.pl przeprowadził między 28 maja a 2 czerwca br. Wzięło w nim udział 1177 jego użytkowników.(KOZ, 08.06.2011)










