Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 01, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmianę makiety "National Geographic Polska" wspiera kampania reklamowa

Miesięcznik "National Geographic Polska" (G+J Polska) wraz z zagranicznymi edycjami zmienił szatę graficzną.

Redakcja amerykańskiego ”National Geographic” wprowadziła zmiany w gazecie, które objęły wszystkie (35) edycje pisma. Zmieniono makietę i czcionkę. Wprowadzono większą liczbę krótkich informacji ze świata nauki, geografii, medycyny, techniki i kultury. Zebrano je w jeden dział zatytułowany ”Skaner”. Polska edycja magazynu ma w czerwcu 196 stron i kosztuje 12,99 zł. To wydanie wsparte jest promocją, które obejmuje: prasę (m.in. ”Forbes”, ”Logo”, ”Zwierciadło”), Internet (Wirtualna Polska), radio (Radio Zet, Radio PiN) oraz tematyczne kanały telewizyjne (NG Channel, Nat Geo Wild). Za kampanię odpowiada dział marketingu pisma. Rozpowszechnianie płatne razem magazynu w lutym br. wyniosło 51,4 tys. egz. (dane ZKDP).

(SK, 01.06.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.