Zmianę makiety "National Geographic Polska" wspiera kampania reklamowa
01.06.2011, 08:47
Miesięcznik "National Geographic Polska" (G+J Polska) wraz z zagranicznymi edycjami zmienił szatę graficzną.
Redakcja amerykańskiego ”National Geographic” wprowadziła zmiany w gazecie, które objęły wszystkie (35) edycje pisma. Zmieniono makietę i czcionkę. Wprowadzono większą liczbę krótkich informacji ze świata nauki, geografii, medycyny, techniki i kultury. Zebrano je w jeden dział zatytułowany ”Skaner”. Polska edycja magazynu ma w czerwcu 196 stron i kosztuje 12,99 zł. To wydanie wsparte jest promocją, które obejmuje: prasę (m.in. ”Forbes”, ”Logo”, ”Zwierciadło”), Internet (Wirtualna Polska), radio (Radio Zet, Radio PiN) oraz tematyczne kanały telewizyjne (NG Channel, Nat Geo Wild). Za kampanię odpowiada dział marketingu pisma. Rozpowszechnianie płatne razem magazynu w lutym br. wyniosło 51,4 tys. egz. (dane ZKDP).(SK, 01.06.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










