3,2 mln osób oglądało serial "Przepis na życie" w TVN
Polski serial "Przepis na życie", który wiosną zadebiutował w TVN, oglądało średnio 3,2 mln osób – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Serial był nadawany od 6 marca do 29 maja, w niedziele, najpierw o 21.25, potem o 21.45. Dał stacji średnio 22,6 proc. udziału w rynku – więcej niż miały konkurencyjne stacje emitujące w tym czasie filmy. Udział TVP 1 wyniósł 17,6 proc., TVP 2 – 15 proc., a Polsatu – 14,6 proc. Serial ”Przepis na życie” był też najchętniej wybieranym programem w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) – osiągnął 25,8 proc. udziału w rynku, wobec 16,8 proc. Polsatu, 15,7 proc. Dwójki i 14,4 proc. Jedynki. Sprzedaż reklam przy serialu przyniosła TVN ok. 19,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).(RUT, 31.05.2011)










