TV 6 startuje od razu z reklamami
27.05.2011, 08:33
TV 6, nowy kanał Polskich Mediów, 1 czerwca rozpocznie emisję reklam.
Szóstka – telewizja należąca do Polskich Mediów, nadawcy TV 4 – startuje w najbliższy poniedziałek. Spoty reklamowe będą się pojawiać na antenie od środy. Czas reklamowy stacji sprzedaje Polsat Media, biuro reklamy Polsatu, obsługujące też Czwórkę. 30-sekundowa reklama w cenniku TV 6 kosztuje 350 zł – niezależnie od pasma, w którym będzie nadawana (cena nie uwzględnia rabatu). Szóstka będzie kanałem rozrywkowym. Program będzie nadawany w dni powszednie w godzinach 12.30-1 i w weekendy w godzinach 10-1. W ramówce znajdą się m.in. amerykańskie wersje formatów typu talent show (np. ”Mam talent”), będzie też brytyjska edycja teleturnieju ”Milionerzy”. Szóstkę będzie można odbierać z cyfrowych platform satelitarnych (Cyfrowy Polsat, Cyfra+, N), drugiego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej i za pośrednictwem niektórych kablówek.(RUT, 27.05.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










