Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 25, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Euro RSCG 4D przygotuje BTL dla Coca-Coli na Euro 2012

Agencja Euro RSCG 4D wygrała przetarg Coca-Cola Poland Services. Zajmie się działaniami BTL marki Coca-Cola związanymi z turnieje UEFA Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie.

W konkursie brało udział sześć agencji z Polski i zagranicy. Euro RSCG 4D będzie odpowiedzialna za stworzenie koncepcji obecności marki na oficjalnych imprezach (np. w strefach kibica) organizowanych w miastach gospodarzach piłkarskich mistrzostw Europy. Działania mają być spójne z globalną strategią komunikacji Coca-Coli.

(RYD, 25.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.