"Auto Technika Motoryzacyj-na" wraca na rynek
We wtorek 22 listopada na rynku pojawi się miesięcznik motoryzacyjny "Auto Technika Motoryzacyjna" (Moto Media Forum).
Będzie to kontynuacja miesięcznika ”Technika Motoryzacyjna” (później ”Auto Technika Motoryzacyjna”), który ukazywał się w latach 1951-2001. Pismo zostało wznowione, bo – zdaniem redaktora naczelnego, Jerzego Dyszy – na rynku pism motoryzacyjnych brakuje tytułu, który zawierałby informacje dla pracowników branży motoryzacyjnej, a jednocześnie był przystępny dla przeciętnego czytelnika. Będzie można w nim przeczytać m.in. o eksploatacji i serwisie aut, zasadach kupowania samochodów firmowych, technologii paliw i chemii motoryzacyjnej. Magazyn będzie liczył 84 strony, nakład - 40 tys. egz. Wydawca w ciągu roku chce osiągnąć sprzedaż na poziomie 20 tys. egz. Cena egzemplarza to 7,90 zł. Powrotowi miesięcznika na rynek będzie towarzyszyć kampania reklamowa w radiu (Antyradio, Radio PiN 102 FM, Tok FM, Program III Polskiego Radia), Internecie (Wirtualna Polska, Onet.pl) i salonikach prasowych. Kampania zacznie się 22 listopada i potrwa miesiąc. Przygotowała ją agencja Nowe Media Group.(ML, 10.11.2005)










