Festiwal TOPtrendy najdroższy w cenniku Polsatu
Najdroższą pozycją w cenniku reklamowym Polsatu na czerwiec jest festiwal TOPtrendy.
Imprezę, która w ub.r. odbyła się w końcu maja, tym razem zaplanowano na pierwszy weekend czerwca. Za 30-sekundowy spot przy sobotnim kabaretonie, odbywającym się w ramach festiwalu, trzeba zapłacić nawet 64,9 tys. zł (wszystkie ceny bez rabatów). Niedzielny recital Dody wyceniono na 60,5 tys. zł. Rok temu w czerwcowym cenniku stacji najdroższe było poniedziałkowe pasmo filmowe Megahit. Teraz cena reklamy w tym paśmie dochodzi do 59,5 tys. zł – i nie różni się od ubiegłorocznej. O 14 proc. wzrosła za to maksymalna cena spotów przy programie informacyjnym ”Wydarzenia” – reklama przed tym serwisem kosztuje do 37,6 tys. zł.(RUT, 24.05.2011)










