Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 24, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Festiwal TOPtrendy najdroższy w cenniku Polsatu

Najdroższą pozycją w cenniku reklamowym Polsatu na czerwiec jest festiwal TOPtrendy.

Imprezę, która w ub.r. odbyła się w końcu maja, tym razem zaplanowano na pierwszy weekend czerwca. Za 30-sekundowy spot przy sobotnim kabaretonie, odbywającym się w ramach festiwalu, trzeba zapłacić nawet 64,9 tys. zł (wszystkie ceny bez rabatów). Niedzielny recital Dody wyceniono na 60,5 tys. zł. Rok temu w czerwcowym cenniku stacji najdroższe było poniedziałkowe pasmo filmowe Megahit. Teraz cena reklamy w tym paśmie dochodzi do 59,5 tys. zł – i nie różni się od ubiegłorocznej. O 14 proc. wzrosła za to maksymalna cena spotów przy programie informacyjnym ”Wydarzenia” – reklama przed tym serwisem kosztuje do 37,6 tys. zł.

(RUT, 24.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.