Show "X Factor" najdroższy w cenniku TVN
19.05.2011, 08:22
Najdroższą pozycją w cenniku reklamowym TVN na czerwiec jest program rozrywkowy "X Factor", który zadebiutował w tym sezonie.
Za 30-sekundowy spot przy tym show trzeba zapłacić do 122,4 tys. zł (wszystkie ceny bez rabatów). Dużo tańszy jest inny program rozrywkowy, ”You can dance – Po prostu tańcz”, przy którym reklamy kosztują do 72,1 tys. zł – o 4 proc. mniej niż rok temu, gdy była to najdroższa pozycja w ofercie TVN. Finały obu programów przypadają na pierwszy tydzień czerwca: ”You can dance” - 1 czerwca, a ”X Factor” – 5 czerwca. W porównaniu z czerwcem ub.r. o 5 proc. staniał czas reklamowy przed "Faktami": za reklamę w tym paśmie trzeba zapłacić do 58,3 tys. zł. Wcześniej sprzedaż reklam na przyszły miesiąc rozpoczęła Telewizja Polska. Tradycyjnie najdroższą pozycją w jej cenniku jest serial "M jak miłość", przy którym cena reklam dochodzi do 83,6 tys. zł (12 proc. mniej niż rok temu; TVP w tym roku urealnia cennik, by podawane w nim wartości jak najmniej odbiegały od rzeczywistych cen płaconych przez klientów).(RUT, 19.05.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










