Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 19, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Show "X Factor" najdroższy w cenniku TVN

Najdroższą pozycją w cenniku reklamowym TVN na czerwiec jest program rozrywkowy "X Factor", który zadebiutował w tym sezonie.

Za 30-sekundowy spot przy tym show trzeba zapłacić do 122,4 tys. zł (wszystkie ceny bez rabatów). Dużo tańszy jest inny program rozrywkowy, ”You can dance – Po prostu tańcz”, przy którym reklamy kosztują do 72,1 tys. zł – o 4 proc. mniej niż rok temu, gdy była to najdroższa pozycja w ofercie TVN. Finały obu programów przypadają na pierwszy tydzień czerwca: ”You can dance” - 1 czerwca, a ”X Factor” – 5 czerwca. W porównaniu z czerwcem ub.r. o 5 proc. staniał czas reklamowy przed "Faktami": za reklamę w tym paśmie trzeba zapłacić do 58,3 tys. zł. Wcześniej sprzedaż reklam na przyszły miesiąc rozpoczęła Telewizja Polska. Tradycyjnie najdroższą pozycją w jej cenniku jest serial "M jak miłość", przy którym cena reklam dochodzi do 83,6 tys. zł (12 proc. mniej niż rok temu; TVP w tym roku urealnia cennik, by podawane w nim wartości jak najmniej odbiegały od rzeczywistych cen płaconych przez klientów).

(RUT, 19.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.