Sharp promuje konkurs z biletami na Euro 2012
17.05.2011, 08:45
Firma Sharp – oficjalny sponsor UEFA Euro 2012 – klientom, którzy kupią telewizor, daje szansę wygraniu biletów na mecze mistrzostw.
Promocja obejmuje zakup modeli telewizorów Sharp Aquos LED. Każdy, kto do 20 sierpnia br. kupi telewizor, dostanie szansę wygrania podwójnych biletów na mecze mistrzostw Euro 2012. W puli nagród jest 500 biletów. Klienci muszą zarejestrować się na specjalnie stworzonej stronie internetowej i napisać, jak ważny jest dla nich bilet na Euro. Promocja jest wsparta kampanią w kinach sieci Multikino, kampanią radiową, internetową, prasową oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za kreację wszelkich materiałów promocyjnych odpowiada agencja Thinkeractive. Agencja zrealizowała także spot radiowy, kinowy oraz przygotowała wszystkie materiały do kampanii internetowej. Zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia i AdComms, a produkcja materiałów BTL należy do agencji Essenzia. Organizatorem promocji na zlecenie Sharp jest firma Trygon.(RYD, 17.05.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










