"Dobre Wnętrze" z technologią augmented reality
16.05.2011, 08:53
W czerwcowym wydaniu miesięcznik “Dobre Wnętrze” (Murator SA) wykorzystuje na okładce technologię augmented reality.
Ta technologia umożliwia obejrzenie filmów, w których architekci zapraszają na interaktywny spacer po trzech zaprojektowanych domach. W tym celu trzeba pobrać ze strony Dobrewnetrze.pl/ar specjalną aplikację, zainstalować ją na swoim komputerze i włączyć kamerę internetową. Umożliwi to również obejrzenie multimedialnej, trójwymiarowej wizualizacji dizajnerskich przedmiotów, zaprezentowanych w głównym temacie wydania ”101 rzeczy i rozwiązań wnętrzarskich, o jakich marzą Polacy”. Na prezentację swoich produktów przy zastosowaniu technologii augmented reality zdecydowały się firmy Amica, Bosch i Śnieżka. Scenariusze filmów opracowała redakcja, a zrealizował je dział produkcji TV Muratora. Aplikację AR wykonała agencja interaktywna Adv.pl. Czerwcowe wydanie “Dobrego Wnętrza” wspiera kampania promocyjna w prasie (”Angora”, ”Sens”), radiu (sieci Eska i Radio Zet), telewizji (Domo.tv), Internecie (m.in. Wirtualna Polska). ”Dobre Wnętrze” będzie również promowane podczas wnętrzarskich imprez targowych – Arena Design i Home Decor, które w maju br. odbędą się w Poznaniu. Za działania promocyjne odpowiada dział marketingu – wnętrza Muratora, współpracujący w ich przygotowaniu z działem projektów internetowych wydawnictwa oraz z firmami Avantgarde Productions i agencją interaktywną Adv.pl. Wcześniej wydania powiązane z augmented reality przygotowały m.in. redakcje magazynów komputerowych ”Chip” i ”Komputer Świat”. Średnie rozpowszechnianie płatne razem "Dobrego Wnętrza" w ub.r. wyniosło 19 814 egz. (ZKDP).(SK, 16.05.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










