Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Maj 12, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Machina" nie będzie już drukowana, przechodzi na e-wydanie

Majowy numer miesięcznika ”Machina” (Platforma Mediowa Point Group) to ostatnie wydanie drukowane tego pisma. Od czerwca ”Machina” będzie wychodzić jako tygodnik, ale jedynie w formie e-wydania.

Sam magazyn ”Machina” będzie od czerwca ukazywał się w wersji elektronicznej w każdy wtorek. Będzie go można subskrybować na e-mail lub pobrać na iPada. Koszt jednego wydania to 3 zł (ostatnie wydanie papierowe kosztuje 5 zł). Dostęp do pojedynczego artykułu ma kosztować 50 gr. – Z jednej strony ten kierunek można uznać za ryzykowny, z drugiej za raczej nieunikniony – mówi Piotr Metz, redaktor naczelny ”Machiny”. Jego zdaniem muzyka i jej słuchacze, zwłaszcza młodsi, już dawno przenieśli się do sieci, dlatego ”Machina” też musiała tam trafić. Metz stwierdza, że ”Machina” w formie miesięcznika miała problemy z aktualnością, natomiast w tygodniku będzie można zamieszczać więcej bieżących informacji. Redakcja planuje, że e-wydania będą miały od 30 do 40 stron (papierowa wersja - 100 stron). Metz zapewnia, że skład redakcji (pracuje w niej dziewięć osób) ani przeznaczony na nią budżet nie zmienią się. Właściciel pisma uruchamia jednocześnie serwis internetowy Machina.pl, w którym są dostępne informacje dotyczące rynku muzycznego, rankingi, kalendaria i recenzje. Za pośrednictwem serwisu można kupić płyty muzyczne, a w przyszłości będą w nim sprzedawane bilety na koncerty. Osoby, które zarejestrują się w serwisie do końca roku, otrzymają półroczną prenumeratę e-wydań oraz bezpłatny dostęp do elektronicznego archiwum ”Machiny”. Jak informuje Anna Pawłowska-Pojawa, PR manager Point Group, w tym roku rozpowszechnianie ”Machiny” wynosiło 55-58 tys. egz. (tytuł nie jest monitorowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy). Nie chce jednak podać informacji o planach wydawnictwa dotyczących spodziewanej liczby ściągnięć elektronicznej wersji ”Machiny”.

(SK, 12.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.