Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 09, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Uniwersytet Jagielloński rozpoczął kampanię wizerunkowo-rekrutacyjną

"Sprawdź swoją przyszłość" - pod takim hasłem rozpoczęła się kampania Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Uniwersytetu Jagiellońskiego jako nowoczesnej uczelni, która zapewnia swoim absolwentom udany start na rynku pracy. Reklamy zamówiono na nośnikach zewnętrznych w Krakowie, Katowicach i Rzeszowie. Jej uzupełnieniem są reklamy prasowe i internetowe. Kampanię przygotowały firmy: BBDO (kreacja), Media Direction Digital (planowanie i zakup mediów) i agencja Fleishman-Hillard (koordynacja działań PR).

(DOK, 09.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.