Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 09, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MPG, a nie MEC będzie planował kampanie dla BNP Paribas

Dom mediowy MPG, wchodzący w skład grupy mediowej Havas, wygrał przetarg mediowy banku BNP Paribas.

BNP Paribas zakończył dotychczasową współpracę z domem mediowym MEC, który też został zaproszony do przetargu. Łącznie w postępowaniu uczestniczyło sześć domów, w tym: Media Direction OMD, ZenithOptimedia, Universal McCann i Carat. MPG ma odpowiadać za planowanie i zakup mediów do najbliższych kampanii reklamowych banku, a pierwszym projektem będzie czerwcowa akcja adresowana do klientów indywidualnych. Havas jest globalnym partnerem grupy BNP Paribas w Europie.

(DOK, 09.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.