Steven Vogt kieruje nowym działem badawczym w Ipsos
05.05.2011, 09:20
Steven Vogt został dyrektorem Ipsos Loyalty. To nowo powstały dział instytutu badawczego Ipsos, specjalizujący się w badaniach satysfakcji i lojalności klientów.
Vogt, który ma 20 lat doświadczenia w marketingu, do tej pory był dyrektorem Ipsos ASI, czyli części Ipsos specjalizującej się w badaniach reklamy. Z Ipsos związany jest od 2006 roku, początkowo jako client service director. Wcześniej pracował po stronie agencji reklamowych (zajmował kierownicze stanowiska w Euro RSCG, Twin advertising/DDB) i po stronie klienta (był dyrektorem zarządzającym Eden Springs i Novum Cryobank). Vogta na stanowisku dyrektora Ipsos ASI zastąpił Mateusz Głowacki (od stycznia br. associate director). Wcześniej przez ponad pięć lat Głowacki był związany z TNS. Na Grupę Ipsos składają się: Ipsos Marketing, dział zajmujący się budowaniem produktów i marek oraz ich zarządzaniem; Ipsos ASI - badania reklamy; Ipsos Loyalty - badania satysfakcji i lojalności klientów; Ipsos Public Affaires - badania społeczne i Ipsos Media CT - badania z zakresu mediów i najnowszych technologii.(DOK, 05.05.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










